Światowy Dzień Fizjoterapeuty obchodzimy w tym roku już po raz 24! W Polsce ten dzień świętować będzie blisko 70 tysięcy fizjoterapeutów. Z tej okazji Krajowa Rada Fizjoterapeutów ogłosił konkurs na plakat, który pokaże różne oblicza fizjoterapii i będzie ilustracją hasła „Fizjoterapia porusza – dosłownie i w przenośni”. Hasło konkursu odnosi się do pierwszej polskiej kampanii społecznej prezentującej fizjoterapię szerokiej grupie pacjentów, którą zrealizowaliśmy jesienią 2019 r. Dopisek „dosłownie i w przenośni” nadaje akcji uniwersalny wymiar, pozwalając potraktować temat zarówno realistycznie, jak i symbolicznie.
Nagrodzone prace będziemy chcieli zaprezentować jak największej liczbie osób, aby w ten sposób budować świadomość i wiedzę na temat fizjoterapii. W konkursie może wziąć każda pełnoletnia osoba – zapraszamy do artystycznej rywalizacji zarówno profesjonalistów jak i amatorów. Każda nadesłana praca weźmie udział w konkursie głównym, ale przewidzieliśmy także specjalną kategorię dla fizjoterapeutów.
Prace należy przesyłać w formacie elektronicznym pod adres: [email protected] w terminie do dnia 9 października 2020 r.. Każdy uczestnik Konkursu musi także wypełnić formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny na stronie konkursowej: https://fizjoterapiaporusza.
Do jury konkursu zaprosiliśmy wybitne osobowości polskiej reklamy:
- Jakuba Kamińskiego – współzałożyciela agencji reklamowej Brain,
- Przemysława Bogdanowicza – współzałożyciela agencji reklamowej Agency 2012,
- Tomasza Bartnika – współzałożyciela agencji strategicznej One-Eleven,
- Pawła Tyszkiewicza – dyrektora Stowarzyszenia Agencji Reklamowej.
oraz dr hab. Macieja Krawczyka – prezesa Krajowej Izby Fizjoterapeutów.
Zachęcamy do przesyłania prac!
Informacje o konkursie także tutaj: https://