PL

Znamy laureatów konkursu na plakat „Fizjoterapia porusza – dosłownie i w przenośni”.

Konkurs na plakat pt. „Fizjoterapia porusza – dosłownie i w przenośni” został ogłoszony 8 września podczas obchodów Światowego Dnia Fizjoterapii. Zainteresowanie konkursem przerosło oczekiwania organizatorów – otrzymaliśmy 305 prac w kategorii „open” oraz 41 prac w kategorii „fizjo”. Dodatkowo otrzymaliśmy 8 prac, które nie zostały zakwalifikowane do konkursu z powodu niespełnienia wymogów formalnych (2 prace) lub dostarczenia po upływie wyznaczonego terminu (6 prac). Wszystkie prace przed obradami jury zostały zanonimizowane.

Obrady jury odbyły się w dniu 14 października 2020 r. w formule hybrydowej tj. część jury przebywała w biurze KIF (Warszawa, Plac Małachowskiego 2), a niektórzy byli połączeni zdalnie.

W skład jury weszli eksperci z branży reklamowej:

  • Jakub Kamiński – przewodniczący jury, współzałożyciel agencji reklamowej Brain
  • Magdalena Komorek – copywriter, pracowała w agencjach DDB, McCann, Brasil, obecnie w Apple
  • Paweł Tyszkiewicz – dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR,
  • Przemysław Bogdanowicz – współzałożyciel agencji reklamowej Agency 2012,
  • Tomasz Bartnik – współzałożyciel agencji strategicznej One-Eleven

oraz przedstawiciele Krajowej Izby Fizjoterapeutów:

  • Maciej Krawczyk – fizjoterapeuta, prezes KRF,
  • Katarzyna Blicharczyk-Ożga – radca prawny KIF,
  • Katarzyna Dobrakowska – grafik KIF,
  • Dominika Kowalczyk – rzecznik prasowy KIF,
  • Weronika Krzepkowska – fizjoterapeutka, specjalista KIF,
  • Wojciech Komosa – kierownik Działu Komunikacji i Marketingu KIF.

Po wieloetapowym głosowaniu i dyskusji w drodze konsensusu ustalono następującą kolejność laureatów w obu kategoriach.

Kategoria „open”

nagroda pierwsza – autor Wojciech Janicki „Fizjoterapia porusza!”

nagroda druga – autor Jacek Tofil „DAWID”

nagroda trzecia – autorka Dorota Piechocińska „Fizjoterapia porusza 2”

Poniżej prezentujemy prace, które nie zostały nagrodzone, ale zakwalifikowały się do ścisłego finału w tej kategorii.

Marek Osman
„Mocne plecy”

Dorota Paryła
”Fizjoterapia porusza””

Przemysław Ścigalski
„Fizjoterapia porusza”

Ambroży Dańko
„Fizjoterapia porusza”

Emil Idzikowski
„Fizjoterapia A”

Katarzyna Nachman
„Fizjoterapia dodaje skrzydeł”

Agnieszka Popek-Banach
”Fizjoterapia – zdrowie na warsztat”

Dawid Celek
”Troska”

Klaudia Paulina Siedlecka
„Fizjoterapia porusza – dosłownie”

Katarzyna Wojtczyk-Eluszkiewicz
„Fizjoterapia porusza”

Kategoria „fizjo”

Apolonia Biernacka
nr PWZFz 17550

Dominika Marszałek
nr PWZFz 58160

Monika Kulka
nr PWZFz 67566

Paulina Kitala
nr PWZFz 58084

Laureatom konkursu serdecznie gratulujemy!

Składamy także podziękowania wszystkim uczestnikom konkursu – dzięki Waszej kreatywności i zaangażowaniu konkurs miał naprawdę wysoki poziom artystyczny i merytoryczny, a projekty zaprezentowały szerokie spektrum zagadnień związanych z fizjoterapią.

Najlepsze prace już wkrótce będą wykorzystane w kampaniach marketingowych promujących zawód fizjoterapeuty, skierowanych do pacjentów. Dotyczy to działań zarówno w mediach cyfrowych jak i tradycyjnych (np. outdoor). Konkurs dostarczył nam wielu wspaniałych pomysłów, które z pewnością „poruszą” serca i umysły pacjentów i zwrócą uwagę na rosnące znaczenie fizjoterapii.