PL

„Fizjoterapia porusza” – zobacz co poruszyło Marię!

Trzeci z filmów prezentowanych w ramach kampanii “Fizjoterapia porusza” przedstawia historię Marii, która po pobycie w szpitalu (złamanie szyjki kości udowej) nie może wrócić do pełnej sprawności. Na szczęście spotyka na swojej drodze Łukasza, który z sukcesem pomaga jej wrócić do sprawności. Nie bez znaczenia jest fakt, że Maria, chociaż sceptycznie nastawiona do rehabilitacji, sumiennie wykonuje zalecenia w ramach terapii, powtarzając w domu ćwiczenia, których wskazał jej fizjoterapeuta.

Fizjoterapia porusza” – zobacz, co poruszyło Marię

To ostatnia odsłona kampanii, która promuje fizjoterapię. Tym razem pokazujemy pacjenta w starszym wieku. W rolę fizjoterapeuty Łukasza wcielił się mgr Marcin Wikszemski.

Zobacz, co poruszyło Szymka! Dowiedz się więcej o 1 odsłonie kampanii społecznej

Reżyserem kampanii jest Bartosz Kruhlik – oto co powiedział nam po zakończeniu zdjęć:

“Na początku gdy dostałem propozycję stworzenia koncepcji i późniejszej reżyserii spotów o fizjoterapeutach, lekko się przeraziłem. To dość nietypowy temat. Bałem się że nacisk na pokazywanie poprawnie wykonywanych ćwiczeń, sprawi że będą to bardziej filmy instruktażowe niż krótkie historie filmowe wypełnione emocjami, na których mi zależało. Jednak w trakcie kolejnych spotkań z ekspertami KIF, wypracowaliśmy taki model opowiadania, który jednocześnie skupia się na postaciach i ich emocjach oraz w nieinwazyjny dla historii sposób pokazuje szczegółowo pracę fizjoterapeutów. To chyba pierwszy przykład w moim portfolio, kiedy kompromis pomiędzy ambicjami twórców i klienta skończył się tak dobrym efektem końcowym.”

Zasięg naszej kampanii cały czas rośnie – według najnowszych statystyk z kampanią “Fizjoterapia porusza” miało kontakt już ponad 700 tysięcy internautów.

Zobacz, co poruszyło Anię! Dowiedz się więcej o 2 odsłonie kampanii społecznej

Zachęcamy do umieszczania kolejnego spotu na swoich prywatnych profilach. Wspólnie zwiększymy zasięg kampanii i dotrzemy z przekazem do jeszcze większej liczby pacjentów. Niech fizjoterapia poruszy jak najwięcej osób!

#FizjoterapiaPorusza

Razem poruszmy Polaków!

Naszą kampanię zauważyli także fizjoterapeuci z Czarnogóry: